WELCOME TO AMORIE HOMEPAGE 
 

AMOREEEEE...........!!!!!!!! MORIE kang aku picit tetek kau kang. Itulah saya sering menjadi mangsa terkaman JURUUKUR kami Siapa lagi kalau bukan YANA. Itulah saya MOHD HAMRIE AZAHARI. Dilahirkan pada 16 Ogos 1987. Entahlah dulu saya kurus tetapi sekarang dah berlemak.....MONTELLLLLL!!!!!!!!! tapi saya comel. Jangan marah, Walaupun macam nie saya aktif main badminton . Saya ni simple je orangnya. Saya telah ditunangkan dengan JURUUKUR keluarga kami. Itu pun makcik2 saya punya pandailah tu!!!!!! Sebabnya kami sering bertekak. Dah lah ye sampai jumpa lagi.........bye......bye......AAAAAMMMOOOOREEEEE!!!!!!!!!!
Kalau ada komen sila email :a_mn@hotmail.com
Last update :23/8/98